replica watcheshttps:/www.best-watches.xyz/">replica horlogesreplica watcheshttps:/www.best-watches.cc/">replica watchesreplica watcheshttps:/www.luxury-watches.xyz/">https:/www.luxury-watches.xyz/replica watcheshttps:/www.aaawatchesreplicas.com/">imitatie horlogesreplica watcheshttps:/www.aaa-watches.com/">fake rolexreplica watcheshttps:/www.top-watches.cc/">https:/www.top-watches.cc/
Positionering en (her)positionering

Met een succesvolle positionering zetten we jouw merk goed neer, zodat de doelgroep bewust voor jou kiest en niet voor de concurrentie. Dit doen we door naar de aspecten te kijken die een sterke positionering bepalen.

Get in position..

Ready, set, go!

servicegericht

#AANDESLAG

In 4 stappen

Wil je aan de slag met jouw positionering? We gaan graag met je aan de slag om op bovenstaande vragen een passend antwoord te vinden. Dat doen we op basis van de volgende vier stappen:

  • We maken een marktanalyse
  • We maken een merkanalyse
  • We schrijven jouw Corporate story
  • We bepalen het Strategisch kader

En dat doen we vanzelfsprekend samen, want uiteindelijk is het jouw verhaal dat we uitdragen.

1. Draag je jouw doel uit?

Waarom doet het bedrijf wat je doet? Met een eenduidig, begrijpelijk doel geef je richting, zowel binnen als buiten het bedrijf. Je helpt collega’s en klanten bij het maken van hun keuze.

3. Ben je consistent?

Ben je eenduidig in waar jouw merk voor staat en blijf je herkenbaar voor jouw doelgroepen?

2. Welke emoties roept jouw bedrijf op?

Gevoel speelt altijd een rol bij het nemen van beslissingen, voelt een merk of product goed? Is het merk passend bij jouw wensen en identiteit.

4. Ben je flexibel?

Is jouw positionering ruim genoeg om mee te groeien en met je merk ontwikkelen?

Welke spotlights mogen
we voor jou aanzetten?

Onze designers & marketeers
staan voor je klaar.

Maak een afspraak
Vraag direct een offerte aan